שירותי הנהלת חשבונות

כבעל עסק או חברה, אתה רוצה להתמקד בניהול ובפיתוח המוצר שלך. הנהלת חשבונות גוזלת זמן רב, ומצריכה שליטה בתחומי ידע מורכבים. חברתנו מעניקה שירותי הנהלת חשבונות מלאים לחברות מכל תחומי העיסוק, ולחברות הייטק בפרט.

הנהלת חשבונות במיקור חוץ תאפשר לך להתמקד במה שחשוב. בין אם מדובר בחברת הייטק בשלביה הראשונים או בחברה פועלת, אנו נדע להשתלב ולעשות סדר בניהול החשבונות. שילוב של צוות יועצים בעלי ניסיון רב ומגוון, שימוש בתוכנות ניהול מתקדמות באישור רשויות המס בישראל וניהול קפדני יבטיחו לך שקט בתחום הנהלת החשבונות.

המקצועיות והניסיון שלנו בהנהלת חשבונות יתנו לך:

    הנהלת חשבונות עד מאזן, רב מטבעית.    רישום מדויק לסעיפי תקציב.   הפקת חשבוניות.   מעקב גביה.   מתן מענה טלפוני לספקים.   טיפול בהעברות כספים.   הכנת דיווחים שוטפים לרשויות המס.   מעקב מלאי.   מעקב רכוש קבוע ופחת.    עבודה שוטפת מול רו"ח.   התאמות בנקים, כרטיסי אשראי, ספקים ולקוחות.

יתרונות העבודה עם GRSe

♦  מאפשרת לכם לשלם סכום המשקף את העבודה הנדרשת בפועל ועדיין לקבל זמינות מלאה לאורך כל החודש.

♦  מאפשרת לכם גמישות תפעולית מקסימלית עם יכולת להגדיל או להקטין את הצוות לפי הצורך ובהתראה קצרה.

♦  מאפשרת לכם גישה לצוות גדול בעל ידע נרחב בכל תחומי הכספים אשר ניתן להתייעץ עימו בדיסקרטיות בכל שאלה שעולה.

♦  מבטיחה לכם כי השירותים ינתנו תוך ציות מלא לכל החוקים והתקנות וללא תקלות.

♦  עובדינו הינם בעלי ניסיון של 10 שנים לפחות ומתעדכנים באופן שוטף בתקינה הישראלית, האירופאית והאמריקאית

שירותי הנהלת חשבונות מחוץ לחברה

כל בעל עסק או חברה מוצא את עצמו מתמודד מול גופי הממשלה השונים כולל ביטוח לאומי, מס הכנסה ומע"מ ועליו לנהל את תחום החשבונות שלו בהתאם לחוק. משמעות ההתמודדות אינה רק תשלומים בזמן כי אם גם הכרות מעמיקה עם חוקי המס למיניהם. בעלי עסקים רבים לא יכולים או לא מעוניינים להעסיק מנהל חשבונות בתוך העסק ושירותי חוץ עבור הנהלת החשבונות מאפשרים להם להתנהל באופן מקצועי מבחינת הכספים.
שירותי הנהלת חשבונות שניתנים על ידי חברתנו הם שירותים מקצועיים אשר מתבצעים על ידי בעלי מקצוע מוסמכים ובעלי ניסיון אשר נבחנו על ידינו בקפידה.

השירות יאפשר לך לדעת מה קורה אצלך בעסק מבחינת הכספים בכל רגע נתון שתבחר בכך, יעזור לך להתנהל בחוכמה מול רשויות המס ויענה על שאלותייך בכל הנוגע לזכויות וחובות בהתנהלות הכספית.
שירותי הנהלת חשבונות מתאימים לעסקים קטנים, בינוניים או גדולים כאשר לכל עסק מתאימים את השירות על פי צרכיו שיכולים להשתנות עם הזמן. על אף שמדובר בשירות חיצוני לעסק היחס הוא אישי שמסתכל על התמונה המלאה של העסק, גם בלי לעבוד בו במשרה מלאה. את התמונה המלאה מקבלים מדוחות ההנהלה המועברים לחברה ומשיחות עם בעל העסק. כל בעל עסק יכול להתקשר ולקבוע פגישה עם החברה לצורך התייעצות והכוונה מקצועית הנוגעת להתנהלות הכספית על פי הצורך והדרישה.  פנה אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ אישי והתאמת השירותים עבור העסק שלך – [email protected]

עוד במגזין

החשיבות של ניהול נכסים בעסקים

מעקב אחר נכסי החברה היא משימה חשובה שיכולה לחסוך לחברות כסף וזמן. ניהול נכסים הוא תהליך של מקסום נכסי החברה, שנועד כדי לספק את התשואה

דילוג לתוכן